نصب تندیس ظریف در مقبره الشهدای مکه

وضغیت وبلاگ ما؟

آمار مطالب

کل مطالب : 548
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 19
باردید دیروز : 54
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 10197
بازدید سال : 36157
بازدید کلی : 379061

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مثل باران باشیم و آدرس mobinir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نویسنده : BARANE313
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات

چند وقت پیش وزیر محترم صنعت جناب آقای نعمت زاده بخاطر توافق هسته ای، از تندیس آقای ظریف وزیر محترم امور خارجه در یک مراسم رونمایی کرد.

توافقی که اگه قرار بود به این شکل صورت بپذیره شاید همون روز های اول مذاکرات توسط آقای لاریجانی یا جلیلیانجام می شد و نیاز به ین همه وقت نبود.

اما از بد و خوب برجام که بگذریم یاد صحبت آقای رئیس جمهور میفتیم که گفت: قول می‌دهم که احترام را به پاسپورت ایرانی برگردانم.

بگذریم ا زمدت ریاست جمهوری دکتر روحانی چه بلاهایی که بر سر پاسپورت و خود ایرانی ها آمد اما از حادثه تلخ و دلخراش منا هرگز نخواهیم گذشت.

نصب تندیس ظریف در مقبره الشهدای مکه

حادثه ای که به خوبی نشان داد دستگاه دیپلماسی خارجه کشور ما تا چه اندازه در کار خود موفق بوده است و احترام را به ایرانیان و پاسپورت ایرانی برگردانده است.

اگر دستگاه دیپلماسی خارجه ما آنقدر موفق بود که برایش تندیس ساخته می شود پس چرا نمی تواند جلوی دفن حجاج ایرانی را در خاک عربستان بگیرد؟

اگر دستگاه دیپلماسی خارجه ما آنقدر موفق بود پس چرا نتوانست جلوی بی احترامی های عربستان به حجاج ایرانی را تا قبل از صحبت های مقام معظم رهبری بگیرد؟

و امروز در کنار تمام این شعار ها و سیاه نمایی ها برای وزیر محترم خارجه کشور بخاطر یک توافی که می شد از اول هم به آن دست پیدا کرد تندیس ساخته می شود و پیکر پاک چندین تن از هموطنان ما به راحتی بدون اجازه در عربستان دفن می شود.

با این اوصاف بهترنیست تندیس آقای ظریف که نماد دیپلماسی موفق وزارت خارجه است در مقبره الشهدای مکه محل دفن حجاج ایرانی نصب شود؟

http://sayberi174.persianblog.ir/



تعداد بازدید از این مطلب: 1163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








چترها را باید بست زیر باران باید رفت فکر را خاطره را زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت دوست را زیر باران باید برد عشق را زیر باران باید پیدا کرد زیر باران باید بازی کرد زیر باران باید چیز نوشت حرف زد نیلوفر کاشت زندگی تر شدن پی در پی زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است رخت ها را بکنیم آب در یک قدمی است ... سهراب سپهری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود